De overtreffende blogs! #5

Ja mensen het einde is nabij en ik heb in de afgelopen paar weken vooral uitblinkende organisaties benoemt. Maar nu iedereen zo zijn rondes heeft gehad en zijn posts heeft gedaan is het wel leuk voor een top 5 van blogs waarvan ze naar mijn mening de overtreffende trap vertegenwoordigde! Deze vijf keuzes zijn in willekeurige volgorde dus het is niet zo zeer een top vijf maar de beste vijf. Elke blog heeft een bepaalde categorie waardoor deze de top 5 heeft behaald! Helaas heb ik lang niet alle blogs kunnen lezen dus zal mijn mening niet gebaseerd zijn op alle blogs die er zijn. Dus laten we beginnen!

countdown_5

Winnaar in de categorie: jammer dat ik deze niet heb bijgehouden

Marcel Schakenraad met be communities

Community building is een heel interessant onderwerp en iets waar elke communicatiestudent iets aan heeft. Deze heuse ervaren community builder geeft ons alle tips! Ik vind het erg jammer dat zijn posts een beetje onder mijn radar zijn gebleven maar dit is zeker een blog wat ik na alle stress van de tentamens eens op mijn gemak ga doorlezen. Leerzaam en bruikbaar voor onze opleiding!

De nummer 4

Geef een reactie

