De overtreffende blogs! #1

countdown1

Winnaar in de categorie: Dit is een concept waar je U tegen zegt, met hoofdletter U.

Bran Martens met Bran&Brands

Nu ik er over nadenk is dit ook een blog waarvan ik de column heb bijgehouden, sterker nog ik was er onderdeel van. Bran&Brands is een concept waarvan ik had gewild dat ik deze had uitgevoerd. Als brandlover ben ik zelf ook benieuwd naar hoe lovebrand en relaties ontstaan. Om die reden had ik het graag willen onderzoeken, maar helaas ik had er niet aan gedacht. Waarom ik de blog zo sterk vind is omdat de rode draad er duidelijk in zit en communicatieve waarde hoog blijft. Het doel wordt niet uit het oog verloren en alhoewel dit geen top vijf is kan ik wel vertellen dat deze bovenaan de trap staat. Een compleet concept, daar wint hij het mee.

Maar er is nog een bonus!

De bonus winnaar

Een Reactie op “De overtreffende blogs! #1

  1. Pingback: De overtreffende blogs! #2 | De overtreffende trap·

Geef een reactie

