Script

Het script voor mijn 60 seconde movie, de vertaalde versie! Binnenkort komt ook het storyboard hierop te staan!

Een dagelijkse verschijning, uren lang, weergeven in 60 seconde. De vele mensen lopen heen en weer, sommige verplaatsen zich op en neer. De schimmen van anonimiteit maken hun weg in de maatschappij, de Clark Kents van het huidige referentiekader. Buiten beeld staat een ziel getroffen door zijn kryptonite, bevroren van ongeloof. Maar ik zie nergens aspirantie. Geen enkele reis was er een met een persoonlijk doel. Een arsenaal aan dromen onbetreden. Maar dromen zullen zo altijd illusies blijven. Hij die hoogtes vreest zal nooit de top bereiken. Hij die terug kijkt naar het verleden zal geen richting kunnen geven aan zijn leven. Ik vrees geen hoogtes, noch kijk ik achterom,
mijn tijd… is nu.

Geef een reactie

