Richting afronding

We gaan richting afronding met het blog, nog een paar foto’s, een one minute movie en een aantal posts.

In 12m2 kan veel gebeuren en 36m3 bevat een hoop inhoud. Deze kubus is al 12 jaar bezet, genoeg tijd om de ruimte te vullen. Het volume dat wordt ontnomen dient voor inspiratie en momenteel kom ik tekort. Ik ben de tekort aan massa gaan opzoeken en ik vond het in een ondergronds poolcentrum; best ironisch aangezien ik juist trappen wil beklimmen en niet wil afdalen. Daar zit ik dat, aan de bar, klaar om te creëren. Voilà, de start van mijn storyboard.

20130103-225425.jpg

Geef een reactie

