Interview met mezelf

Een arsenaal aan woorden ongebruikt… een uitspraak die ik ooit heb gedaan omdat sommige vragen vaak kort en simpel worden beantwoord. Hier zijn mijn antwoorden op de vragen die mij inspireerde voor die zin.

Hoe heet je?
Davide Salvatore Scalora.

Hoe oud ben je?
22.

/Wat is je favoriete kleur?
Rood, dit is omdat rood een bepaalde intensiteit met zich mee draagt zoals geen andere kleur. Het is een dynamische kleur met tegenstrijdige associaties. Het kan staan voor liefde en passie maar tegelijkertijd voor gevaar en woede. Het moment bepaalt de vertaling van de verschijning, geen kleur is zo veelzijdig als rood.

/Wat is je geluksgetal?
4, lang had ik 23 als getal, omdat 23 een van de meest beroemde paradigma’s op de wereld bevat. Dit paradigma maakte een tijdje onderdeel uit van mijn leven en uiteindelijk ben ik teruggevallen op 4. Vier is een getal dat niet verder meer te ontleden is, daarmee bedoel ik dat als je bijvoorbeeld letters van een woord telt en daarna van dat getal weer de letters telt, je uiteindelijk altijd uitkomt op 4.

Zeven heeft vijf letter,
Vijf heeft vier letters,
Vier heeft vier letter.

/Wat is je lievelingsgerecht?
Zee-egels, geen discussie mogelijk. Niet eens zo zeer de smaak, maar de herinneringen die verstopt zitten in de lege kern van elke zee-egel. De vakanties in Sicilië, meters zwemmen naar een eilandje. Rondom dat eiland waren de vele zeevruchten opgesteld. De verse vangst, de smaakt van de zee, de moeite om ze te vergaren en mijn vader die het me leerde. De lege kern, is vol van passie.

De meest gebruikelijke vragen waar mensen naar benieuwd zijn, maar dan met de toevoeging van ‘waarom’. Als jij nog oppervlakkige vragen weet en graag antwoord wilt dan wees vrij om een reactie achter te laten en ik zal ze beantwoorden!

media-interview1

Geef een reactie

