Tolerantie


product_home01
Het ondergemiddelde wordt niet zo vaak besproken vergeleken met de andere twee niveaus, maar dit keer kon ik het niet laten. Er is een campagne van SIRE om mensen bewust te maken van tolerantie. Ik vind dit echt een belachelijk slecht concept. Een voorbeeld is een poster van een man op een voetbalveld met de quote: “Ik bewaar mijn tolerantie voor zaterdag.” Ook zie ik poster van mensen die tolerantie ‘weggeven.’ Belachelijk… Tolerantie is niet een te verbruiken eigenschap, het is iets wat je hebt, een evolutie van respect. “Ik gebruikt tolerantie in de trein,” dus in de auto ben je weer een hufter in het verkeer? Waar slaat deze campagne op? Waarom tolerantie afgebeeld wordt als iets wat opraakt en wat je moet bewaren voor het juiste moment is iets waar ik met mijn hoofd niet bij kan… Heb gewoon respect, heb gewoon tolerantie en behandel het niet als een luxe.

Geef een reactie

