Scumbags!

Het is weer tijd voor een column; onderscheid in veelvoorkomendheid! Vorige keer was Ben & Jerry’s het merk dat de trap wist te beklimmen maar dit keer is het een veel kleiner concept met een groot hart!

Schorem haarsnijder en barbier

Wat deze zaak zo bijzonder maakt is uiteraard de stijl, de huisstijl kunnen we het met gemakt noemen. Van A tot Z klopt deze gewoon. De aankleding van de winkel, de representatie van het personeel, de tone-of-voice op Facebook, de positionering, alles klopt. Er is geen communicatieprofessional die bezwaar kan hebben op hoe deze mannen het doen. Zelf was ik zo erg onder de indruk omdat ze zo trouw blijven aan het klassiek knippen en scheren. Ook is alles in stijl van rock’n’roll en rockabilly, heerlijk! Verder hebben ze leuke concepten zoals goodiebags die ze ‘scumbags’ noemen (geniaal!) en hebben ze t-shirts voor vrouwen ontworpen om aan te tonen dat een man-only barbershop niet betekend dat ze niet van vrouwen (borsten) houden.

178943_538341506195731_316832109_n

Ik was zo onder de indruk van alles wat ze doen dat ik bij mezelf dacht: “Ik wil stage lopen bij wie de communicatie voor hun verzorgt.”
Dus ik ging op onderzoek uit… en wat blijkt? Alles, maar dan ook echt alles is verzonnen door deze mannen zelf. Het zijn ware helden!
Breng ze eens een bezoekje

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s