Was mijn guerrilla succesvol?

De guerrilla was zeker leuk om te doen maar was het ook effectief? Mijn doel was meer bezoekers te genereren voor mijn blog. Dit overzicht weergeeft de cijfers van de dag van mijn guerrilla, en de dag erna waarop de video live ging.

Ik had 751 bezoekers.
Dat was 460% meer dan op mijn drukste dag!

Er werd 4x over mij geblogt, 81 mensen kwamen daardoor op mijn blog terecht.

Ik kreeg 12 extra volgers.

Alle berichtgeving rondom mijn guerrilla mede gedeeld door mensen die getuigen waren zorgde voor nog een 71 likes.

Het was ook mijn beste dag van blog likes!

Verder hebben mensen mijn blog 27 keer gedeeld.

Al met al een succesvolle actie waarbij mensen actief zijn geweest om mijn blog te promoten! Allen bedankt! een stijging van 460% is meer dan ik had kunnen hopen.

2 Reacties op “Was mijn guerrilla succesvol?

Geef een reactie

